«Це тупий грьобаний вірус» : у Конора Макгрегора померла родичка.





Ірландський боєць ММА Конор Макгрегор повідомив, що його тітка померла від коронавірусу. Він також закликав усіх уважніше ставитися до власної гігієни, підкресливши, що сам не завжди дотримувався правил, але тепер буде виправлятися.
"Хороші звички, які ми придбаємо від цієї дикої атаки, в майбутньому зроблять нас сильнішими. Гігієна рук, гігієна особи – те, що ми все дійсно повинні робити. Я завжди дотримуюся гігієну рук, але недостатньо. Люди часто говорять мені:" Будь ласка, мені не потрібна фотографія, просто дозвольте потиснути вам руку ". і я погоджуюся, оскільки це більш ефективно, ніж робити фото. Але це занадто недбало. Будьте пильні щодо особистої гігієни та особистого простору", – написав Макгрегор в Instagram.
До посту він прикріпив кілька фото своєї сім'ї.

"Ці фотографії зроблені кілька днів тому в студії в центрі Дубліна. Я сидів і готувався до прямого ефіру, коли мені подзвонили і повідомили, що моя улюблена тітонька Енн померла. Життя для мене зупинилася. Моя бідна тітонька. Це тупий траханий вірус. Що за хрень відбувається ", – додав Конор.

Раніше ми писали, що скандаліста Макгрегора зняли в ліжку, а поруч була не його дружина . Конор спав у ліжку невідомої жінки, яка в цей час кривлялася на камеру.
Джерело
«Це тупий грьобаний вірус» : у Конора Макгрегора померла родичка. «Це тупий грьобаний вірус» : у Конора Макгрегора померла родичка. Reviewed by Volodymyr Khrystan on 09:46:00 Rating: 5