Як не купити битий БУ автомобіль і не потрапити в халепу?


У століття високих технологій, і прискореного життєвого ритму, прислів'я «Автомобіль - це не розкіш, а засіб пересування» міцно влилось в суспільстві. Попит на автомобілі з кожним роком зростає. Відповідно зростає і ринок купівлі - продажу автотранспорту. 



У зв'язку з цим люди, які бажають придбати автомобіль діляться на 2 категорії: ті хто любить відчувати «запах нової машини» у салоні автомобіля, і на тих хто слідує правилу: « новий автомобіль втрачає в ціні 20% по дорозі від автосалону до дому » і купують стару машину. Сьогодні поговоримо, як же не потрапити в халепу при виборі бу автомобіля. Визначимо 10 простих правил. Дотримуючись їх, ризик придбати битий автомобіль з темним минулим, знизиться в рази. Отже, перейдемо до справи. Яке ж перше правило?

Правило № 1. Ні в якому разі не купувати автомобілі у «перекупників»

У зв'язку з великим попитом на бу автомобілі, відповідно навколо цього бізнесу існує певна категорія людей, які живуть тим, що купують і тут же продають куплений автомобіль. У народі ця професія давно отримала назву «перекупник». Перекупник ніколи не продасть вам машину дешевше, ніж вона коштує. Його завдання купити машину дешевше і продати подорожче. Крім того, щоб заробити хороші гроші, перекупники, як правило, купують биті машини (через низьку вартість), усувають видимі прогалини в автомобілі (рихтування, перефарбування тощо) і виставляють на продаж. На автомобільному жаргоні це називається «фарбувати губи» автомобілю. Нещасний покупець, не просунутий у визначенні стану машини, купує горе-авто, і вже зовсім скоро в автомобілі починають вилазити «скелети» з темного минулого. Це може бути і кузов, і розбита ходова, і відпрацюваний давно двигун. Все це потребує неймовірних грошових вкладень в автомобіль, а відповідно радості від такої покупки виходить мало.

Правило № 2. Оминайте авторинки

Авторинки якраз і є те місце, де проводять свій час вищеописані перекупники. Як правило, на авторинку зібрана основна маса автомобілів, минуле яких може зіграти злий жарт з їх майбутнім господарем. Почніть пошуки з оголошень в газетах та інтернеті. Шанс знайти автомобіль з справжнім господарем, там набагато більший. До того ж перекупника можна відсіяти ще до процедури огляду машини. Завжди попередньо здзвонюйтесь і запитуйте хто господар машини? Скільки вона у нього у володінні? Увага: господарем автомобіля повинна бути та людина, якій ви телефонуєте або який буде показувати вам авто. У володінні автомобіль повинен знаходитися не менше року. Якщо людина, яка розповідає вам про авто або збирається показувати, каже що він кум, брат, сват, друг власника машини або що він господар машини менше року, сміливо можете його фільтрувати. Найімовірніше це перекупник, який або недавно купив автомобіль для перепродажу, або придбав його за дорученням, щоб не знімати з номерів і вселяти покупцям, що на машині він їздить вже дуже давно. Навіть якщо автомобіль перебуває в його володінні близько 3-4 місяців, це не показник. Автомобіль міг перебувати в затяжному ремонті після сильної аварії, що відповідно 100% позначиться на його подальшій працездатності.

Правило № 3. Уважно читайте документи на машину

Отже, ви знайшли автомобіль, який вас зацікавив. Поговорили з господарем. Домовилися про зустріч і огляд авто. Звичайно ж, ви призначили час і місце в світлий час доби.... Ми говоримо про це, бо є унікальні люди, які примудряються оглядати машини у вечірній час доби під штучним освітленням. Цього категорично не можна робити, тому що в такому випадку, є шанс не побачити який-небудь недолік по кузову, і потім шкодувати про це. Після зустрічі та первинного зовнішнього огляду машини, ви повинні в першу чергу перевірити документи, а саме: чи стоїть перед вами справжній господар автомобіля, а також відповідність кольору кузова в документах, кольором кузова на справді; правдивість наданих документів; коли машина була знята з обліку; коли була поставлена. Загляньте в самий початок технічного паспорта авто, прочитайте, де купувався автомобіль. Якщо він був привезений з-за кордону, то перевірте автентичність митних відміток. І якомога можна більше ставте питань продавцеві, паралельно звіряючи їх з тим, що написано в документах. Так у вас є більше шансів вивести його на чисту воду, якщо документи підроблені.

Правило № 4. Не беріть з собою завдатку

Ніколи не беріть з собою завдатку на перший огляд машини. У світі є певна група людей, яка володіє даром продажів. Продавець може розхвалити вам свій автомобіль так, що ви можете, впавши в пелену фантазій про швидке володіння чотирьох колісного друга, залишити завдаток. А вийшовши за ворота, вже про це пошкодувати. Тут грає роль психологія людини. Поки ти стоїш біля автомобіля, тобі здається що краще його в світі немає, але коли ти відходиш від нього і починаєш мислити тверезо, починають спливати недоліки, виявлені в авто і людина вже зовсім по-іншому дивиться на покупку. До того ж, таким способом, ви даєте собі фору подумати і порадитися з більш досвідченими автомобілістами. Можна подзвонити на якесь СТО і поговорити про слабкі місця обраної марки, а також дізнатися, чи важко здійснювати пошук автозапчастин на дану модель і уточнити ціни на технічне обслуговування. Розповіді продавця про те, що в нього через годину цю машину відірвуть з руками, нехай вас не лякають. Не ця, то буде друга. У такій справі поспіх - це зайве. Потім можна дуже сильно пошкодувати. Додому, за задатком з'їздити ніколи не пізно. А от забрати завдаток уже не вийде. Такі негласні правила на цьому ринку.

 

Правило № 5. Звіряйте номери кузова та двигуна із зазначеними в документах

Це правило одне з основних. Бажано взагалі запропонувати продавцеві проїхати на найближчий пост ДАІ і за символічну суму попросити інспекторів ДПС провести ретельний огляд автомобіля на достовірність усіх номерів. Як відомо номера на кузові і двигуні мають властивість перебиватися. Робиться це як правило на викрадених машинах. Самі ви, недосвідченим оком, можете цього не помітити. Якщо номери перебивалися, інспектор обов'язково скаже вам про це. Якщо ви купите автомобіль з перебитими номерами, згодом, ставлячи машину на облік, це може бути виявлено і у вас можуть виникнути проблеми. Крім того попросіть інспектора пробити авто по базі угону. Інспектори охоче йдуть на допомогу, відмови трапляються рідко і то у випадках, коли вони дуже зайняті на момент прохання.

Правило № 6. Перевірка підлоги під килимком

І от ви почали огляд машини. Обов'язково загляньте під килимки в салоні. Чи немає там слідів іржі або наявності води. Якщо такі є, це може говорити про проблеми з кузовом, через який просочується волога під час опадів.

Правило № 7. Звіряйте номера на вікнах

Ще одним помічником у визначенні автомобіля на «битий / не битий», є звірка цифр, позначених на вікнах. Кожне скло автомобіля, як правило, номер останньої цифри року виготовлення. Відповідно на всіх 4 бокових вікнах цифра повинна бути однакова. Якщо ж цифра на одному з вікон відрізняється, або сам автомобіль, приміром, 2004 року, а остання цифра на всіх вікнах 7 (тобто рік виготовлення вікон 2007), то даний автомобіль 95% ймовірності був битий, і вікна були замінені, на що вказує більш пізній рік виготовлення.

Правило № 8. Перевіряйте, чи не стерта гума на одній із сторін

Завдання покупця бу автомобіля, визначити, чи кузов авта після аварії чи ні. Машина могла бути сильно пошкоджена, відновлена ​​господарем і виставлена ​​на продаж. Для визначення такого кузова автомобіля, слід поглянути на провідну гуму. Якщо вона сильно стерта на одну із сторін, це є сигналом, що на даній машині неможливо виставити схід-розвал коліс через кривизну кузова. У таких випадках, колеса завжди будуть їздити криво, і першими від цього будуть страждати покришки, зношуючись на 80 швидше.

Правило № 9. Обов'язково проїдьтеся за кермом авто або хоча б попросіть щоб вас прокатали

Ми радимо вам призначати місце огляду автомобіля на вільному просторі, по якому можна проїхатися за кермом і не тільки проїхатися, але і розігнатися, а також промчати по вибоїнах і купинах. Тут вам слід прислухатися до поведінки машини. Гримить чи підвіска, шумить чи салон, не «смикається» чи машина під час розгону. Якщо ж проїхатися в авто не представляється можливим, то хоча б заведіть авто. Послухайте, як працює мотор. Навіть якщо ви нічого не розумієте в роботі двигунів, постояти з розумним виглядом не буде зайве. Загляньте під капот, огляньте двигун. Якщо вами буде виявлено, що двигун недавно вимитий, то це може свідчити про той факт що господар намагається сховати масляні плями, які бризкають з горловини мотора, а це говорить про швидкий капітальний ремонт двигуна.

Правило № 10. Віддавайте гроші за автомобіль в людних місцях

І нарешті, останнє правило. Не шукайте пригод, зустрічайтеся для передачі грошей у людних місцях. Ідеально, якщо ви заздалегідь, самостійно знайдете контору, де роблять договір купівлі продажу, і є можливість передати гроші продавцю через касовий апарат. Це знижує ризик того що вас стукнуть по голові і заберуть гроші, або зроблять з вами інше шахрайство. Те, що такі історії раніше не траплялися з вами або з вашими знайомими не дає гарантії, що ви не станете героєм чергової програми "Надзвичайна подія".
Отже, підіб'ємо підсумок: звичайно ризик в купівлі вживаного автомобіля є. Але якщо підійти до вибору автомобіля з головою і слідувати легко виконуваним вищенаведеним правилам, то скоріше всього запчастини на іномарки купувати не доведеться, і ви станете володарем відмінного авта, який вірно прослужить вам довгий термін.

Як не купити битий БУ автомобіль і не потрапити в халепу? Як не купити битий БУ автомобіль і не потрапити в халепу? Reviewed by Volodymyr Khrystan on 12:29:00 Rating: 5