Як «Нова пошта» поступово перетворюється на шахраїв
Співробітників
«Нової пошти» викрили в крадіжці посилок з Китаю.
Як з'ясувалося, працівники даного
відділення, неодноразово розкривали чужі посилки з-за кордону, крали у них
цінні речі, а в деяких випадках і всю посилку цілком. Із за цього, понад 30
клієнтів за останні пів року не отримали те, що вони замовили в зарубіжних
інтернет магазинах, зокрема з Китаю.
Суть схеми була проста. Клієнт замовляє
товар, наприклад з того ж КНР, через такі ресурси як Aliexpress. Як правило,
всі посилки з цього інтернет магазину приходять тільки на відділення
«Укрпошти». Пункт доставки людина вибирає той, який закріплений за його
адресою. Як тільки замовлення оформлене, клієнту видається track-code по якому
він може відслідковувати переміщення свого товару до пункту прибуття.
Потім, коли товар приходить на територію
України, на митну базу - то співробітники «Нової пошти» без всякого на те
дозволу і попередження, забирає ваш товар з митного пункту, не маючи на те
жодного права, і присвоює йому свій track-code. Клієнту ж, з Aliexpress приходить
повідомлення про те, що його товар успішно доставлений. По приходу в призначене
відділення «Укрпошти» клієнт із здивуванням дізнається що його товар був
переданий на «Нову пошту» і всі питання тепер до них.
А тепер найцікавіше - фактично, співробітники
«Нової пошти» за вас розписуються прямо на митному пункті, що нібито ви
отримали свій товар. Після того як вони розписалися, вашому відправнику в Китаї
приходить сповіщення, що товар вами успішно отримано, і в подальшому, ваші
претензії до відправника будуть вже не дійсні. Після того, як співробітники
«Нової пошти» отримали вашу посилку, вони можуть робити з нею все, що завгодно.
Адже претензії до них ви пред'явити ніякі не зможете, і довести, що з вашої
посилки пропали ті чи інші речі, ніяк не можна, так як спочатку ви замовляли
товар не через «Нову пошту», опис вони не проводили.
Виходить своєрідний «картбланш». У вас
посилку розкрили, вкрали цінні речі, а довести ви нічого не зможете.
У результаті, клієнт потрапляє у своєрідну
пастку. Пропадає або вся посилка, або частково щось пропадає з коробки, він
дзвонить зі скаргами відправнику, а там отримує відповідь - «вибачте, ви
розписалися в отриманні, значить претензій не мали, тепер нічим не можу
допомогти», а прийшовши у відділення «Нової пошти» він чує - «ми не знаємо де
ваша посилка, так як ви замовляли не через нас, а через третіх осіб, так що
пишіть і скаржтеся їм». А те, що «Нова пошта» незаконно вклинюється в маршрут
між тим же Aliexpress та «Укрпоштою» це, очевидно, нікого це не хвилює.
Найімовірніше, що це відбувається з
мовчазної згоди Митної служби України. Впевнені, що якщо копнути глибше, то
з'ясується, що і вантаж вони оформляють без відповідних платежів і сплати всіх
мит до бюджету.
Трохи поспілкувавшись з нашими читачами і
пошукавши інформацію на форумах, стало зрозуміло, що такі випадки
крадіжки/втрати товару вже переросли в системний характер.
Ось лише трохи відгуків про ту ж проблему,
яку ми описуємо. Їх можна легко знайти в інтернеті, на форумах і в соціальних
мережах. Користувачі вкрай негативно відгукуються про міжнародну доставку, а
так само про компанію під назвою "SF express".
Очевидно, що проблема крадіжки товару є, і
вона є не тільки в столиці, а у всіх відділеннях на всій території України. Те,
що правоохоронцям вдалося затримати двох працівників, які займалися крадіжками,
це лише малий результат роботи, яка навряд чи принесе суттєві зміни в самій
системі компанії.
З усього того, що відбувається в
"Новій пошті" сьогодні, можна зробити висновок, що їхнє гасло
"доставка майбутнього" не зовсім відповідає дійсності. Швидше
навпаки, компанія починає все більше бути схожою на сумну/комічну відому пошту.
Джерело: https://ukr.media/business/283317/
Як «Нова пошта» поступово перетворюється на шахраїв
Reviewed by Volodymyr Khrystan
on
09:30:00
Rating: