Саморобну Lamborghini складав 4 роки
Кузов змоделював зі склопластику, базу узяв від Аudi А8. Мотор переніс у задню
частину машини і з'єднав із задніми колесами. Двигун поставив потужністю 300
кінських сил на 4,2 л .
Фішкою суперкару є фірмове відкривання дверей. Від оригіналу її відрізняє видовжений
каркас, обрізаний ніс й більш згладжені кути. Відтінок кольору запозичив від
Ferrari, бо автори принципово не фарбували у червоний.
"Я працював
конструктором на автобусному заводі, ми робили автобуси зі склопластику. У 90-х
я зробив свою першу саморобну машину. Назвав її Фіра, що скорочено від Ферарі.
Ця Ламборгіні – результат капремонту Фіри. На основі цього зразка можна робити
машини такого класу в Україні", – розповідає Олег.
Олег працює на фірмі,
яка виробляє запчастини для тракторів. Машину мрії складав у вільний від роботи
час.
"Ці роки багато у
чому собі відмовляв. Не їздив з сім'єю на відпочинок, не купував дорогих
меблів, техніки. Кинув курити і зовсім тепер не вживаю алкоголю. Дружина не
дуже сприймала моє захоплення, але тепер задоволена. Вдячний своєму другові,
який безкоштовно надав приміщення, де я міг її складати", – каже
автомобіліст-конструктор.
Номери на машині вже є.
Технічний паспорт видали на Фіру ще на початку 90-х як на саморобний виріб.
Розробник планує отримати дозвіл на переобладнання. Лише тоді він зможе виїхати
за межі гаражу і розігнати її до 240
км . Це максимально можливо на наших дорогах.
Саморобну Lamborghini складав 4 роки
Reviewed by Volodymyr Khrystan
on
09:18:00
Rating: